Sat Reparatie
Toestel opsturen
  1. Gebruik dit formulier alleen om uw Smartphone op te sturen! Klik hier onder op serviceformulier:

    Wat moet u doen?
    Er zijn twee manieren waarop u uw smartphone ter reparatie kunt aanbieden.

    A. Brengen op onze werkplaats
    U moet eerste een afspraak maken maar u kunt niet opwachten. Klik hier om online een afspraak in te plannen.

    B. Opsturen
    U kunt defecte smartphone (samen met het serviceformulier!) verpakken in een beschermende envelop of doos. U hoeft alleen de smartphone naar ons te verzenden, dus kabels , simkaart e.n.z. niet meesturen a.u.b. U kunt de pakket versturen zoals u zelf wilt dus verzekerd of aangetekend.
    Gebruik hiervoor wel een verzekerde verzending, zodat uw toestel is verzekerd bij verlies of diefstal.

    Via dhlforyou.nl kunt u uw pakket al voor € 4,- versturen (verzekerde verzending € 5,50). Uw pakket is verzekerd tot € 500,- zonder eigen risico.

    Via gls-info.nl kunt u uw pakket voor € 6,25 versturen.

    Elk pakket is standaard tot maximaal € 500,- verzekerd met een eigen risico van € 50,-.

    Via Post.nl verstuurt u uw pakket voor € 6,95 versturen (verzekerde verzending € 8,60).

    Uw pakket is verzekerd tot € 500,- zonder eigen risico.

    1. Betaling
    Na reparatie van uw smartphone ontvangt u van ons een e-mail bericht met daarin de factuur van de reparatie en een link om deze online te Betalen.

    2. Verzending
    Na ontvangst van uw betaling wordt uw gerepareerde smartphone naar u terug gestuurd.

    3. Wat zijn de kosten?
    Onder de reparaties kunt u de kosten per reparatie vinden. Wanneer het toestel naar u verzonden moet worden komen hier nog €6,05 administratie en €8,60 Euro verzendkosten bij en dan wordt deze aangetekend naar u verstuurd.

    4. Invullen van het schadeformulier & serviceformulier
    U kunt nu het serviceformulier invullen en uitprinten, deze dient u samen met uw smartphone te verzenden naar het adres welke u op de klantenservice pagina kunt vinden. Wanneer u het formulier niet kunt printen kunt u het formulier natuurlijk ook overnemen op papier.

  2.  
  1. Bedrijfsnaam
    Vul uw Bedrijfsnaam in
  2. Volledige naam(*)
    Vul uw Volledige naam in!
  3. Adres(*)
    Vul uw adres in!
  4. Postcode(*)
    Vul uw postcode in!
  5. Woonplaats(*)
    Vul uw Woonplaats in!
  6. Land(*)
    Vul uw Land in!
  7. Telefoonnummer(*)
    Vul uw Telefoonnummer in!
  8. Emailadres(*)
    Ongeldig email adres!
  9. Serial Nummer
    Vul usmartphones serial number in!
  10. Inlogcode(*)
    Vul inlogcode (indien aanwezig op uw smartphone)
    (indien aanwezig op uw smartphone, moeten we weten)
  11. Simkaart code
    Ongeldige invoer
    (indien aanwezig op uw smartphone)
  12. Type selectie(*)
    Selecteer uw type smartphone in!
    Selecteer type van uw toestel
  13. Gekozen reparatie(*)
    Ongeldige invoer
  14. Klachtomschrijving(*)
    Vul uw Klachtomschrijving in!
  15. Hoe heeft u ons gevonden(*)
    Aub. selecteren
  16. Algemene voorwaarden(*)
  17. Klik op de knop afdrukken om uw service formulier uit te printen. Daarna klik op de knop verzenden!
  18. Captcha(*)
    Captcha
    Ongeldige invoer
  19.